Yellow Tail trzeci raz z rzędu numerem 1

Yellow Tail to marka o zasięgu globalnym, znana i ceniona przez nowoczesnych konsumentów win. 

To właśnie dzięki temu po raz trzeci z rzędu uzyskała najlepszy wynik i pozycję numer 1 według Global Wine Brand Power Index.

Badanie przeprowadzone przez Wine Intelligence objęło ponad 20 000 konsumentów w 20-tu krajach,
w tym także w Polsce.  

Wine Brand Power Index mierzy postrzeganie marek przez konsumentów, oceniając kluczowe wskaźniki, takie jak świadomość, rekomendacja zakupowa czy identyfikacja z wartościami marki.

Praca nad nowymi wariantami portfolio, atrakcyjnością opakowań oraz kampanie marketingowe, wprowadzające w świat marki powodują, że Yellow Tail z roku na rok umacnia swoją pozycję. 

Konsumenci na całym świecie doceniają także doskonałą relację jakości do ceny win Yellow Tail oraz profil smakowy, na stałym wysokim poziomie od lat. 

Polska, jeden z najbardziej dynamicznych rynków w Europie dla win, wpisuje się w ten trend. 

Australijska marka z kangurem w logo zyskuje u nas na popularności i zdobywa nowe rzesze sympatyków. 

Miejsce w rankingu Global Wine Brand Power Index umacnia w przekonaniu, że najlepsze lata dla marki Yellow Tail jeszcze przed nami.

Aktualności

OGŁOSZENIE
MONTES 4-tą najlepszą winnicą na świecie
FINAŁ TRANSAKCJI
Ta strona wykorzystuje pliki cookies, korzystanie z niej oznacza zgodę na ich zapis w Twoim urządzeniu. Jeśli nie zgadzasz się na to zmień ustawienia cookies w przeglądarce.